tirsdag, september 12, 2006

Skolegutt

I dag har jeg brukt EKSTREMT mye tid på skole! Ja, faktisk...
Jeg tror jeg har sittet i 5 timer og lest skoleting, og det er faktisk ikke så utrolig gøy, intressant til tider, men ikke gøy. Jeg føler jeg henger langt bak, og at det fort kan bli noen flere dager med mye lesing. Sånn er det vettu...
Ellers har Maren og gutta hatt en strålende konsert på Fredtun. I dag var det 120 konfirmanter som var invitert, og det var topp stemning selvom det var en del urolig flørting i salen. Knutis, Maren og Tormod før konserten

Etter konserten disket vi opp med kyllingsalat i leiligheten, og det var topp stemning! For første gang siden vi ble kjent, nesten, var alle sosiale. Ingen nerding, men gode samtaler og mye latter. Det er konge å bli litt kjent i andre forum(!) enn bare på bloggene asså!

Kyllingfestival
Kveldssamling med teamet
Tormod skjekker ut Sony Ericssons fete anlegg til mobiler

3 kommentarer:

Jørund sa...

Det var så sinnsykt good med salat!! Tusen takk!!!

Martinsen sa...

Terningkast 6

Anonym sa...

heilt perfekt...:) spisielt fint oppskåret salat;)