onsdag, oktober 24, 2007

Javelja!

Okey...
Jeg var i Oslo her en dag for ikke fryktelig lenge siden.
Meg og Stian satt og kikket på bloggen hans, og plutselig sa han: "Roar, hvis ikke du oppdaterer snart må jeg flytte deg ned på listen min over utflyttede bloggere"
HÆ?!?! Min beste venn du liksom.... Plutselig skal man bli ditchet bare fordi man ikke klarer å prestere så bra som forventet. Jeg har forresten sett Stian gå med "What would Jesus do" bånd i mange år, og det som er digg med Jesus er at man får ligge på hans liste uansett, uten å bli flyttet ned et nivå fordi man ikke presterer...
Nå er det jo en stund siden jeg har sett Stian gå med dette båndet da, så det kan jo være det som er grunnen til denne nedturen...

En annen historie:

Jeg var på Kypros for ei uke siden. Flott tur, men det er ikke det som er poenget.
På vei hjem ( Ikke at det var det viktigste med turen heller...) fant dattera til mi stesøster ut at hun ville henge litt med to kamerater av meg som var på samme flyet. Hun begynte å flørte villt (som alle andre 3-åringer også gjør..), og til slutt hoppet hun opp på fanget deres og ble sittende hos dem og løse alle denne verdens problemer.
Her forleden dag fikk jeg spørsmål om jeg kunne skaffe adressen til disse to kjekke brødrene, for nå hadde lille Åsne på 3 år funnet ut at hun skulle skrive brev til siste ukes store samtaleemne hjemme på vestlandet.

Ære være Åsne, får være en bra sluttreplikk på denne posten, hvis eneste hensikt er å redde plassen på Stians liste over omgangskrets som oppfyller listens krav.

8 kommentarer:

Jacoline sa...

wow,I'm impressed by the language!! It's so different than Dutch;-)

Anonym sa...

Fantastisk Roar! I måneder, nesten år, har jeg gått inn på denne bloggen med et stadig mindre håp om at du skulle våkne og oppdatere bloggen. Jeg har tipset BS om at denne bloggen burde plasseres på døde blogger listen. Det har ikke vært aktivitet på år og dag. Men, så en vakker høstdag der sola sender sine siste stråler inn på rommet går jeg inn å finner den oppdatert!

Fantastisk! :)

Anonym sa...

Hællæ!!
Først en beklagelse Roar for at jeg pesa deg i går for bloggoppdateringen din. Du har jo oppdatert jo, så flink atte! Åsne virker som ei jente som vet hva hun vil!!! Imponerende!
Da venter vi på neste bloggoppdatering fra deg en gang ut på vårparten en gang kanskje.....

Anonym sa...

Fantastisk, roar! En oppdatering!!! Det må jeg si...!!! Jeg sier som anders. Har vært innom her mange ganger, men er blitt vant til den forrige "huffamæ"-overskriften, så jeg lurte på om du hadde lagt opp.
Men gøy å lese litt fra livet ditt.

Lev livet vel, med Freia karamell!
kari

Ingvill sa...

Jeg hører rykter (fra en viss Maria Birkeland), at vi skal (i følge Maria) komme på kompe-fest hos deg! Det blir gøy! (men har en liten følelse av at det er ho som på en måte inviterer oss til kompefesten, men det får nå være;))

Anonym sa...

Ryktene om oppdatering (og for den saks skyld, også kompefest) spres seg fort, derfor måtte jeg bare slenge inn en kommentar. Så her har du en.

Forrsten, takk for en herly tur til Sannidal med Markus, Prestegård, Biskop, Pizza, Fotobokser, Gudstjenste, Trond og Skjærgårds m.m.

Vilde sa...

Nå fikk jeg skikkelig ølyst på komper!! Flaks at Hilde skylder meg en kompemiddag!

Bjørn Stian sa...

Nå begynner det snart å nærme seg ny oppdatering, sjef...

Hva skjer i livet ditt?