tirsdag, november 20, 2007

Postludium

For øyeblikket befinner jeg meg i postludiet. Kanskje tidenes kjedeligste sådan... Preludiet var flott og spennende. Preludiet begynte på togstasjonen i Larvik, fredagen som var. Jeg hadde kjøpt meg en tørr baguette og ei flaske med sprudlevann...Olden. Olden Eple. Boble. Jeg og Morten skulle reise sammen til England for å høre på selveste. Selveste? m-hm, selveste...Kirk Franklin skulle gjeste byen London, og vi skulle medgjeste (Står vel ikke i ordboken...)
Konserten var et fyrverkeri uten særlig mye å sammenligne med, og etter to og en halv time med Kirkey var jeg fortsatt ikke lei. Det er kort kort kort innblikk i livet mitt akkurat nå. Postludiet jeg befinner meg i nå er på ett ikke altfor mykt flyplass gulv på Stansted. Skal man spare Skjærgårds noen kroner tar man gjerne en natt på flyplassen, og der er jeg nå. Inne i en krok ved siden av en ivrig Cola automat ligger jeg og oppdaterer bloggen. Som bevis legger jeg ved ett bilde. Og når jeg har lagt ut bilde skal jeg gå og spise ettellerannet sammen med Morten.
Nå går jeg og spiser ettellerannet med Morten...

6 kommentarer:

Bjørn Stian sa...

Regner med du er våken og opplagt når vi skal rigge i kveld! Pizza kl. syv:)

Velkommen hjem!

Anonym sa...

Off... netter på flyplass er forferdelig! Håper det gikk sånn tålig greit. Jeg tenker tilbake på mi natt på Stansted for ca 5 år siden. Da endte jeg opp under "håndføneren" på doen for å holde varmen...

Anonym sa...

Man husker ihvertfall de nettene!

Det er selveste Kirk Franklin ja..!

Martin sa...

Hører på Toby Mac og Kirkern sin "lose my soul" for tida. Kirk rocker fortsatt, og sammen med Toby blir det krutt!! Gleder meg til vi ses om drøye to uker, yeah!

Anonym sa...

Ser det har vært dårlig med kommentarer her i det siste. Jeg tviler på at du har merket det, men det har jeg.. Takk for at du kom på semesterfesten, å du holdt en knall bra tale rett fra hjerte! Satt pris på det.

Du er bra Roar, håper vi treffes igjen snart!

Vilde sa...

Ja talen på semesterfesten var veldig bra!