søndag, november 05, 2006

Jess, da var vi tilbake!

Nå har det gått en uke siden sist ordentlige innlegg, så da er det på tide med en oppsummering fra de siste dagene, det blir i bilder for det meste, men det er vel greit?


Før vi dro fra Fredtun var Jørund, Line og jeg på kveldsmat hos Steffen Hagen. Jeg tror vi klarte å lure han til å slippe David Nielsen forbi i siste serierunde når Start møter Odd hjemme, kvelden får vise



Da vi ankom Søgne igjen hjalp vi sjef Wessman med å ta opp båten

Etter Søgne dro vi avsted til Langesund for å vise alle Agder og Telemarks kirkefolk hvor bra årets skjærgårdsteam er, og det med suksess! Maren og jeg kjørte cab fra Horve til Egersund i 2 grader:)

Her er ett bilde av Tormod og saksen, og under saksen kan dere se rockebuksen som Tormod kjøpte i LarvikHelen og Maren på tur i naturen

Pricillah, meg og Helen på samme turen i naturen
Konsert bilde fra Tjensvoll og Bekkefaret
Sceneriggen fra Vindafjordhallen i går. Vi fikk låne en Plasma-skjerm som fikk plas mellom ampene til Knutis og Tormod. Vi er veldig fornøyd med scenens utseendet Før jobben i Vindafjordhallen hadde vi ansvar for å aktivisere ungdommen i en time, den prøven bestod vi med glans hilsen 200 konfirmanter på ryggen i salen



I kveld har en av arrangørene i neste uke invitert oss hjem til seg. Det er så utrolig koselig! Og han har ett utendørs massasjebad, så vi har fått beskjed om å ta med badetøy:) Det kommer til å bli god stemning! Jeg og Jørund skal til han klokken halv fem, mens de andre drar på møte, for vi skal se nedrykkskampen til Viking!! Vi liker slike arrangører!!

Ellers går dagene stort sett i ett, og det er ikke mye tid til blogging. Vi reiser som regel avgårde på morran, og kommer ikke tilbake til Horve ungdomssenter, som vi bor på, før sent på kvelden. Men vi trives serdeles godt med tilværelsen:)

2 kommentarer:

Line sa...

Ja vi er heldige! Koser meg som en liten unge!

Anonym sa...

Heilt pefekt....