onsdag, februar 01, 2006

Dagen midt i uka...

I dag har jeg vært på ungdomsleder samling i Fricafe i byen. Det var veldig moro å treffe andre ungdomsledere i byen, og det er så utrolig mye bra tanker og ideer for byen! Jeg og Stian la fram våre tanker om konfirmantfestivalen, og det virket som om det var god stemning rundt temaet. Var veldig deilig å snakke med de andre, og starte dagen med å be for hverandre!
Angående festivalen vår har jeg snakket med ei i kommunen i dag, og hun synes det var genialt at vi hiver oss på deres prosjekt:) Vi hadde håpet vi skulle få en del støtte for å gjennomføre festivalen, men det var ikke så mye penger igjen til "Trygg by" prosjektet, så da må vi jakte på penger andre steder. Hvis det er noen som leser disse bloggene som har noen ideer om steder vi kanskje kan søke støtte, eller om dere vet om noen rike onkler som vil hjelpe med å finansiere denne kvelden for konfirmantene, så si gjerne ifra!! ellers tar vi gjerne imot lykkehilsninger;)hehe...
I kveld skal jeg på jobb, og skaffe meg litt penger, for å kunne opprettholde pengebruken, og etter jobb er det jo selvfølgelig idol!! Og til dere alle: Kjæresten til
min søster er med, og fetteren til Tobben er med, så når vi skal til å stemme, så er det disse to dere må legge til favorittlista deres!! Jeg ønsker dere alle en deilig dag, og en god sangopplevelse i kveld!


Bildet er av Ørjan Hatlevik ( kjæresten til Anne), som skal vinne idol!

1 kommentar:

Anonym sa...

anne er heldig;)