onsdag, desember 13, 2006

Julegleder

Da var juleturneen over for min og Line sin del, og nå venter eksamen i morgen. Resten av Roadservice gjengen vender snuten nordover, og skal avslutte turneen med tre konserter i Trondheim. Jeg savner gjengen allerede, men det er også deilig å være hjemme.
Jeg nevnte i en tidligere post at jeg ønsker å gi penger til noen som ikke har like mange julegleder som oss, og jeg har i dag vært i banken og fikset en konto. Hvis noen synes det er en fin julegave til meg, så kan dere sette inn penger på kontonummer:

9480.10.72458

Jeg ønsker meg selv og alle dere andre som skal ha eksamen lykke til!!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til med eksamen!! Og god jul :)

Solveig sa...

Masse lykke til med eksamen Roar,,jeg skal be for deg!! Også ønsker jeg deg en god og avslappende julehøytid,, og et godt nytt år!! Ta turen innom oslo igjen på nyåret,,er så godt å se deg:) Juleklemmer fra Solveig;)

Anonym sa...

For en lur julegave! Hvis du ikke har bestemt hva slags prosjekt du skal gi pengene til, så har jeg et lite tips! Du kan gi dem til mercy buty salon i Awasa i Etiopia! Bjørn Stian vet mer om hvordan du kan få gitt pengene til dette prosjektet!
God Jul!

Anonym sa...

Lykke til vennen.. å me savne deg o!!

Martin sa...

Det med å gi penger til et prosjekt er en veldig god ide. Men det er et men. Jeg vil jo gjerne gi deg noe du kan glede deg over utover i 2007. Og selv om jeg vet at du vil glede deg over de som får bruk for pengene, så er det litt kjipt på en måte. Er du med?
Jeg får bruke de siste 10 dagene før jul på å tenke meg om, for en gave skal vi nok få til...

Anonym sa...

Good!

Anonym sa...

Dette har jeg sansen for, Roar! Vi har alt vi trenger, og da er det kjekt å kunne gi til noen som har noe igjen for det. Vi snakkes!

Cathrin sa...

eg har ennå ett tips te deg te kem som kan få pengan... lar padhila barnehjem i taquara i brasil.. drives nå med støtte fra hei verden og abefi.. men har alltid bruk for peng... eg va deer for 4 år siden.. å d e en flotte plass... me mange ungar som virkelig trenge å ver der.. ellers så kan eg godt ver ett godt formål eg og altså... ta gjerne kontakt for å få kontonummer:P god jul hilsen fra cathrin på hana...

Anonym sa...

Skal du på semesterfest Roar??? Da kunne jeg tatt med litt cash..

*karianne* sa...

Da benytter vi studen til å ønske Roar og Møyfrid god jul :)

Anonym sa...

Må bare komme med en liten opplysning her på bloggen din, Roar. (Du er jo så pop, så det er så mange som leser her... ;-))Håper det er greit...

Tv2 skal vise siste halvdel av Ungfila sin lovsangskonsert kl17.10 2.juledag. Første del blei sendt i august ei gang tror jeg, og de var veldig bra! Kan anbefales!! Så sett det inn i kalenderen din. Kan være et deilig avbrekk fra alle familie-selskapene...

God jul til alle kjente og ukjente!
klem, kari