søndag, oktober 22, 2006

Livet!

Det er nå jeg kjenner at jeg lever! Det er nesten en uke siden sist post, og det er ikke helt uten grunn... Denne uken har vært heftig og bra! For min og Line sin del begynte turneen denne uka, og vi flekset til med Oddernes som første jobb! Håkon gjorde en god jobb, og vi fikk en knall start på turneen. Etterpå har det ballet på seg som blåbær på strå, og vi har vært i Vennesla, Tonstad og i dag har vi vært i Farsund. Ikke for å opphøye noen steder, men siden dagen i dag er friskest i minne, så vil jeg skrive noen ord om dagen i dag.

Vi kjørte fra Tonstad klokken 10 i dag morges, og ankom Farsund i halv tolv tiden. Vi hadde med en knallbra gjeng som rigget sammen med oss, og standaren var satt. Ledertrening, Ballspill sammen med konfirmantene fulgte de neste timene. For å si det sånn så er gjengen i Farsund en av de feteste gjengene vi har møtt. For en gjeng!! Undervisningen var helt fantastisk, og det virket som om konfirmantene fulgte bra med! Vi hadde en dobbeltime med trosopplæring, parallelt med Kirkens Nødhjelp. Etter undervisningen var det duket for en rå konsert! Konfirmantene og prestene ( Hyll, hyll Jakob og Henning) tok helt av gårde og gjorde kvelden komplett! Teamet var, og er, helt i hundre etter denne jobben!

Vi ble vartet opp fra første sekund, og koste oss glugg ihjel!
Nå sitter vi atter på hytta i Søgne, og i morgen tidlig tar vi turen til Skien. Vi gleder oss til å komme østover igjen, og det skal bli godt med to fridager på Fredtun etter Skien jobben!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hællæ. For en kjempeopplevelse og en flott jobb dere gjør. Vi gamle er jo fra tid til annen litt overgitt over ungdommene...., men etter å ha lest denne og andre meldinger - og blogger - ser jeg at det står veldig bra til medungdommen. STÅ PÅ og lykke til videre med arbeidet! PS golftralla di kan overvintre hos meg. Den står i garasjen. Skal vi banke Stian og Tobben utpå vårparten igjen....

Roar Eikli sa...

konge å se at du også er her og leser, papa coach!vi må nok ha en tur tilbake til danmark og vise gutta hvordan man spiller golf!håper du har det bra!

Bjørn Stian sa...

Gleder meg til aa faa dere ned paa jorda igjen. Tobben og jeg er allerede i gang med forberedelsene til en ny runde... Snakkes fortere enn du tror!