torsdag, mars 30, 2006

Dagen før dagen!



Da var vi kommet til Torsdag og i morgen er det en stor dag:) Som de fleste som leser her har fått med seg skal Maren Flotve Birkeland ha konsert i Salem, og jeg gleder meg som en unge! Noe som nesten er like kult, og som de færreste av dere vet er at Minn skal være oppvarmingsband. "Hæ? Minn, hvem er det?" lurer du kanskje, og da kan jeg fortelle deg at Minn er to gutter fra det blide sørland, som spiller veldig behagelig musikk. De fleste av dere vet kanskje tilogmed hvem de er disse to gutta! Eirk Haanes og Geir Christian Johannessen har spilt sammen en stund nå, og de har hatt sin debutkonsert på et utested i Oslo, og nå kommer de på besøk til oss!! Jeg gleder meg veldig, og jeg håper du som leser får med deg ett par (hundre) venner, og tar turen til Salem i morgen kveld klokken 22.00! Prisen er forferdelig billig, bare 70 kroner koster det deg å komme inn:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

sava gleder mæ masse til konserten, skal prøve å få med mange!

Bjørn Stian sa...

Proft bilde av Minn! Dette ser knallbra ut!

Anonym sa...

Sorry, Roar. Er i dessverre i danmark på denne fredagen.. Men, håper det kommer en hel arme av folk! Den dama må jo folk få sett ;) Lykke til!

Minn er drit bra!

Anonym sa...

hvorfor ikke:)

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk