tirsdag, februar 13, 2007

Vertshuset Den Gyldne Hale

I dag morges forlot vi vakre Måløy til fordel for Stryn og Hornindal (uttales Håndalen). Siste jobb før ferien stod på programmet. Først hadde jeg og Line undervisning for 27 konfiser i Grodås (jepp, du tenker på Frode, og han har gått sine barnesko i bygda), før vi vendte snuten mot fotballbygda Stryn. Her møtte vi 100 konfiser som fikk undervisning og konsert. Det føles godt å ta til på en 14 dagers ferie, selvom Sogn og Møre har vært wunderschön. Nå ligger vi på ett pensjonat som gir just den samme følelsen som jeg hadde da jeg satt hos bestemor og så på Den Gyldne Hale som guttunge. I like it!


I dag morges tok vi avskjed med Ulvesund fyr og Måløy

Vertshuset Den Gyldne Hale

Da vi var på Stryn ungdomsskole hang det en del skolebilder i aulaen, og for oss intresserte ble det litt av en oppdagelse da vi fant ut hvem som hadde blitt en visdom og to rikere under samme tak som vi skulle dele vår visdom med ungdommene.

Selveste:
Ikke mest kjent, men like mye en Flo

Håvard var der også...

Å jadda....

Og til slutt den største av dem alle. Lite visste han om at han skulle senke Brasil da dette bildet ble tatt...

Tenk alt vi i RS får oppleve!! Kaffen der, og Tobleronen der i det gamle ærverdige skolebygget i Grodås. Mon tro om Frode har drukket kaffe av denne koppen...?


Nå er det ferie! I morgen reiser jeg til Skudnes, før vi reiser hjem til Far, Rune og Tango!


Jeg gleder meg til D`run får lese denne posten... Han kommer til å få bakoversveis!!

6 kommentarer:

Martinsen sa...

Noge seie meg atte me har opplevt det sama dette sista halva året...

Jørund sa...

Flæten gutt! Å skjer me dæ???!!!!

Line sa...

Æ joiner deg lett på turen til sørlandet, ingen landsdel er vel bedre. Vel har vi sett mange flott plasser,men...
Snakkes plutselig!

Anonym sa...

Haha..
Artige bilder av Flo-gutta!

Stå på videre i Roadservice, dere gjør en fantastisk jobb!

So long...

Anonym sa...

Hehe! Så vittig! Jeg likte denne posten =)

Anonym sa...

Hvorfor i alle dager er du så opptatt av Frode Grodås? Har du ikke sett hvor mye vondt denne mannen er i stand til å gjøre?
Nei, hadde det vært opp til meg, hadde jeg brent ned alt som har med denne mannen å gjøre. Hamar blir aldri det samme etter denne mannen har fått herje fritt...Hadde heller drukket mjøsvann rett fra Skibladner enn å risikere å drikke fra samme kopp som denne mannen...hehe Pass på deg sjølv a Lion boy. Så talas vi ratt på Hamar en gong.