fredag, april 21, 2006

Prøv 360°


Nei, jeg snakker ikke om celsius eller Snowboard prestasjonen.
Jeg har kjøpt meg ny tannbørste! Og den har jeg tenkt å reklamere litt for.
Tannbørsten min har fått navnet Colgate 360, og jeg er svinaktig godt fornøyd med nyervervelsen min!
For det første ser den veldig tøff ut, jeg har aldri tenkt så mye på utseendet til tannbørsten min, men denne kjøpte jeg utelukkende på grunn av sitt fete utseende. Hodet består av tre (to små og en stor) kostesirkler og håndtaket har en fin og krum form, som gjør den god å holde i. Børstehodet fyller munnen behagelig, og denne gangen har Colgate også tenkt på en viktig ting: Tunga. Bakpå kosten har de laget et ruglete området, som har ett formål for øye: holde tungen ren! Man legger børstens bakside flatt mot tungen, og vasker den grundig med gummibelegget. For en fantastisk børste! Jeg koser meg når jeg har den i munnen, og hele dagen går jeg og venter på at klokken skal bli nok slik at jeg kan pusse tennene og legge meg. For alle som ønsker en god avslutning på dagen vil jeg anbefale å kjøpe Colgate 360! Den gjør rent, fjerner plakk og bevarer tannkjøttet (tør jeg påstå), og den kommer til der andre tannbørster må se seg slått!

9 kommentarer:

Bjørn Stian sa...

Jeg tror jammen jeg må gå til anskaffelse av en sånn en! Steike, for en børste!

Anonym sa...

For et engasjement... Det der må være noe spesielt. Får du planlagt noen konserter for oss?

Anonym sa...

Har lagt ut noen nye bilder på urørt for din skyld! De ligger på linken under!

http://www11.nrk.no/urort/user/pictures.aspx?id=36927

patrick sa...

jeg liker ikke det gummigreiene bak. har prøvd og gått tilbake til en tradisjonell og kjedelig tannbørste. =)

Roar Eikli sa...

Kris: Seff skal vi ordne Konserter! Kule bilder dere hadde fått ut, var på tide:)
Stian: Gjør det!
Patrick: Jeje... Du skrev det: Kjedelig tannbørste... 360 er konge!

Anonym sa...

Hvordan er den for folk med lite tenner å mye metall da?? Jeg undres...

Roar Eikli sa...

Den er perfekt Anders!

Anonym sa...

WEI du her ja :) fet

Bjørn Stian sa...

Drar du en Håvard, Roar? Altså, ingen nye innlegg de neste seks månedene?

Sorry at jeg maser, det KAN være at jeg sjekker bloggen din innmari ofte sånn at det virker sjelden, men få ut fingeren. Snart, i hvert fall...