mandag, januar 02, 2006

Første dagen i det nye året!


Jepp, da var 2006 påbegynt, og for min del skjedde det med brask og bram! klokken 12 var jeg oppe av sengen, og klokken halv to satt jeg og tre kamerater (martin, stian og jon) foran tven, med playstation og det nye FIFA 2006!! Jeg tar på meg tittelen som den regjerende FIFA-gud, og stadig vekk satt jeg igjen som vinneren! vi satt i hele 11 timer og spilte, så det kan vel kalles en good start på det nye året:)

jeg regner med at det blir myyye mer Fifa spilling utover i året, og da blir det ett godt nyttår også denne gang:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Godt nytt år til deg også Roar! Håper du får et bra år.. Gleder meg til å se videre i bloggen din..! Fifa 2006 er konge! Jeg skal nok slå deg ned fra Fifa gud posisjon med litt trening. Da skal Rooney senke deg..

Anonym sa...

Javel roar!!
Godt nytt år, håper det blir ett år med masse gøy og rampestreger ;)
hehe. Fifa06 er sykt bra, må ha en kamp en gang vettu, hehe knuser deg lett som bare det.. skal jeg love deg ;)
Men kos deg videre. ¨så snakkes vi sikkert...

Anonym sa...

Heisann roar! Fet blog...hehe
Ha en god uke!
hilsen Kjetil og Øyvind