tirsdag, september 16, 2008

Bloggen som oppstartside på Safari er både positivt og negativt. 

Hver gang jeg skal inn på nettet kjenner jeg på at jeg skulle nok ha oppdatert bloggen snart. I dag ble jeg så utrolig lei av min egen blogg, og av at den aldri oppdaterte seg. Så da fikk jeg ta saken i egne hender.

Høsten er i full gang, og med seg fører den mange ting som skal settes i gang. På det nye kontoret mitt i Stafeldtsgate 2  ligger det masse papirer, og på nesten alle papirene står det masse datoer. Datoer om alt mulig: 24 Hours Festival, Team Humming, Flyreiser og Møter. Jeg visste ikke at høsten inneholdt så mange datoer. Jo, jeg visste det vel egentlig, men det virker liksom som om det er flere datoer i høst enn det det har vært tidligere høster.

Hvordan skal man nyte hver eneste dato?! 
Det er et spørsmål som ikke mange har svar på tror jeg. Jeg har tenkt en del på det å nyte dagene i det siste. Det blir ofte til at jeg gleder meg til det og det er ferdig, for da kommer noe som er gøyere. Men hvorfor klarer jeg ikke nyte hver eneste dag? Fytti asså, det er så drit vanskelig det. Men jeg skal prøve. Prøve å se gleder i alt det jeg gjør. Jeg merker jeg sier det, men så gjenstår det å se om jeg klarer det...

2 kommentarer:

Line sa...

Ja, det er noe i det du sier! det er viktig å nyte dagen som er og ikke bare vente på det neste som skal komme. og midt i den hektiske hverdagen tror jeg det er viktig å lage seg noen høydepunkter.
tror jeg skal invitere deg med ut på frokost en dag jeg, det er en god start på dagen, og et høydepunkt!
kos deg!

AM sa...

Slutt å snus, da finner du mange nye høydepunkter! Som for eksempel Lakerol, DOC, riskjeks, rosiner, IFA m.m. Gratulerer herved meg selv med 3 og 1/2 snusfri uke, og oppfordrer til å gjøre det samme.